Domowy problem

Pragnę opowiedzieć, w jaki sposób św. Josemaría pomógł mi w rozwiązaniu domowego problemu. W listopadzie 2012 roku kupiliśmy dwuczęściowy klimatyzator do naszego domu. Jednak 30 stycznia 2013 r. dowiedzieliśmy się od specjalisty, że jednostka wewnętrzna w domu nie odpowiada jednostce zewnętrznej - jedna nadaje się tylko do chłodzenia, a druga do chłodzenia i ogrzewania.

Pragnę opowiedzieć, w jaki sposób św. Josemaría pomógł mi w rozwiązaniu domowego problemu. W listopadzie 2012 roku kupiliśmy dwuczęściowy klimatyzator do naszego domu. Jednak 30 stycznia 2013 r. dowiedzieliśmy się od specjalisty, że jednostka wewnętrzna w domu nie odpowiada jednostce zewnętrznej - jedna nadaje się tylko do chłodzenia, a druga do chłodzenia i ogrzewania. Moja żona, która jest w ciąży, zadzwoniła do mnie bardzo poruszona i opowiedziała, na czym polega problem. Była zdenerwowana, ponieważ temperatura sięgała 38 stopni (środek lata na półkuli południowej), urządzenie kosztowało nas bardzo dużo pieniędzy i nigdy nie będzie nas stać na zakup nowego. Oznaczało to, że muszę poprosić dostawcę o wymianę, ale termin, w którym możliwy jest zwrot lub wymiana towaru już minął. Po drodze z domu do dostawcy modliłem się do św. Josemaríi - właściwie to modliłem się nawet na głos! Myślałem, że czeka nas spór konsumencki w urzędzie ochrony konsumentów, bez żadnej gwarancji powodzenia. Ale kiedy tylko wyjaśniłem problem sprzedawcom w biurze dostawcy, uśmiechając się najmilej jak potrafiłem (ponieważ sądziłem, że sprawa jest bez szans), sprzedawcy okazali się bardzo usłużni, jak gdyby na mnie czekali. Zorganizowali wymianę urządzenia, pokryli koszty transportu i dali mi 15% rabat za niedogodności spowodowane całą sytuacją, o co wcale nie prosiłem. Następnego dnia zainstalowano nowy sprzęt. Wielka łaska od św. Josemaríi!